Ogromna popularność reklamy Ads w wyszukiwarce Google wynika z wielu powodów. Decyduje o tym przede wszystkim jej skuteczność (wysoka klikalność mierzona przez współczynnik CTR) będąca efektem dopasowywania kontekstowego reklamy do miejsca i czasu jej wyświetlania. Ważną cechą jest proste i intuicyjne dokonanie zamówienia i przygotowanie reklamy. Praktycznie wszystkie firmy mogą to zrobić samodzielnie za pośrednictwem Internetu. Jedną z największych zalet promocji w wyszukiwarkach jest to, że pojawia się ona w miejscu kontekstowo powiązanym z reklamowanym produktem lub usługą. Można z góry założyć i określić, przy jakich zapytaniach ( tzw. słowach kluczowych) wpisywanych w wyszukiwarkę maja się wyświetlać reklamy naszej strony firmowej.


Linki sponsorowane…

Linki sponsorowane to specjalne odnośniki do danej strony internetowej, która zaczęła działania z zakresu prowadzenia kampanii Google Ads. Link sponsorowany przybiera postać reklamy opisowej znajdującej się w przeglądarce Google nad naturalnymi wynikami, jak i również na samym dole oraz po prawej stronie wyszukiwarki. Pod samym tytułem linku znajduje się miejsce na krótką treść, która ma na celu przedstawienie naszej branży i zaproszenie do kliknięcia w nasz link. To miejsce firmy najczęściej wykorzystują na podanie chwytliwego hasła reklamowego jak i atrakcyjnej promocji która kojarzy się z daną branżą. Dlatego tylko treść sensowna a jednocześnie przyciągająca uwagę potencjalnego odbiorcy może go zainteresować i przyczynić się do osiągnięcia sukcesu.
Specjalnie dla Ciebie nasz specjalista przygotuje atrakcyjną ofertę stworzenia oraz prowadzenia kampanii w Google Ads. Podaj tylko słowa kluczowe które Cię interesują, kliknij TUTAJ i wyślij formularz.